Resulullah'ın hadislerini mi arıyorsunuz ?
Türkiye'nin En Geniş Kapsamlı Hadis Sitesi
HZ.MUHAMMED (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)
"أَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى مُحَمَّدٍ وَعَلٰى اٰلِ مُحَمَّدٍ"

Giriş İzni Nasıl İstenir?

Giriş İzni Nasıl İstenir? || GÖRGÜ KURALLARI KİTABI || SÜNEN-İ DARİMİ || HADİS KÜTÜPHANESİ

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın adıyla

 2. Bâb—Giriş İzni Nasıl İstenir?

2686. Bize Saîd ibnu'r-Rebi' haber verip (dedi ki), bize Şu'be, Muhammed İbnu’l-Munkedir'den, O'nun şöyle dediğini rivâyet etti: Ben Cabir b. Abdillah'ı işitmiştim, şöyle demişti: Ben (bir defasında) Resûlüllah'ın (sallallahü aleyhi ve sellem) (evine) gelip kapısını çalmıştım. O da; "Kim o?" buyurmuştu. Ben; "benim" demiştim. Bunun üzerine O; "Benim! Benim!" buyurmuş ve bundan hoşlanmamıştı.

٢- باب كَيْفَ الاِسْتِئْذَانُ

٢٦٨٦ - أَخْبَرَنَا سَعِيدُ بْنُ الرَّبِيعِ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُنْكَدِرِ قَالَ سَمِعْتُ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ : أَتَيْتُ رَسُولَ اللَّهِ -صلّى اللّه عليه وسلّم- فَضَرَبْتُ بَابَهُ فَقَالَ :( مَنْ ذَا؟ ). فَقُلْتُ : أَنَا. فَقَالَ :( أَنَا أَنَا ). فَكَرِهَ ذَلِكَ.


Etiketler:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

[blogger]

SELMAN SEVEN

{facebook#https://facebook.com/} {twitter#https://twitter.com/}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget