Resulullah'ın hadislerini mi arıyorsunuz ?
Türkiye'nin En Geniş Kapsamlı Hadis Sitesi
HZ.MUHAMMED (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)
"أَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى مُحَمَّدٍ وَعَلٰى اٰلِ مُحَمَّدٍ"

Secdenin Değeri ve Kıymeti

Secdenin Değeri ve Kıymeti || Tatbîk Kitabı || Sünen-i Nesai || Hadis Kütüphanesi

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın adıyla

 80- Secdenin Değer ve Kıymeti

1146- Rabia b. Ka’b el Eslemî (radıyallahü anh)’den rivâyete göre, şöyle demiştir: Rasûlüllah (sallallahü aleyhi ve sellem)’in abdest suyunu getirir ve ihtiyacını görürdüm. Rasûlüllah (sallallahü aleyhi ve sellem):

(Benden ne istersin?) buyurdu. Ben de:

(Cennet’te seninle arkadaş olmayı isterim) dedim. (Başka bir isteğin yok mudur?) dedi. Ben de:

(Sadece budur) dedim. Bunun üzerine şöyle buyurdu:

(İstediğin şeyin gerçekleşmesi için çok secde ederek bana yardımcı ol.) (Müslim, Salat: 43; Ebû Dâvûd, Salat: 152)

٨٠ - باب فَضْلِ السُّجُودِ

١١٤٦ - أَخْبَرَنَا هِشَامُ بْنُ عَمَّارٍ، عَنْ هِقْلِ بْنِ زِيَادٍ الدِّمَشْقِيِّ، قَالَ حَدَّثَنَا الأَوْزَاعِيُّ، قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، قَالَ حَدَّثَنِي رَبِيعَةُ بْنُ كَعْبٍ الأَسْلَمِيُّ، قَالَ كُنْتُ آتِي رَسُولَ اللَّهِ صلّى اللّه عليه وسلّم بِوَضُوئِهِ وَبِحَاجَتِهِ فَقَالَ ‏(‏ سَلْنِي ‏)‏ ‏.‏ قُلْتُ مُرَافَقَتَكَ فِي الْجَنَّةِ ‏.‏ قَالَ ‏(‏ أَوَغَيْرَ ذَلِكَ ‏)‏ ‏.‏ قُلْتُ هُوَ ذَاكَ قَالَ ‏(‏ فَأَعِنِّي عَلَى نَفْسِكَ بِكَثْرَةِ السُّجُودِ ‏)‏ ‏.‏


Etiketler:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

[blogger]

SELMAN SEVEN

{facebook#https://facebook.com/} {twitter#https://twitter.com/}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget