Resulullah'ın hadislerini mi arıyorsunuz ?
Türkiye'nin En Geniş Kapsamlı Hadis Sitesi
HZ.MUHAMMED (Sallallahu Aleyhi ve Sellem)
"أَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى مُحَمَّدٍ وَعَلٰى اٰلِ مُحَمَّدٍ"

"Allah Beni Sana Feda Etsin" Demenin Hükmü

"Allah Beni Sana Feda Etsin" Demenin Hükmü

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيمِ
Rahmân ve Rahîm olan Allah’ın adıyla

 162. "Allah Beni Sana Feda Etsin" Demenin Hükmü

5226- Hazret-i Ebû Zer’den demiştir ki: Peygamber (sallallahü aleyhi ve sellem) (bana); Ey Ebû Zer! diye seslendi ben de:

" Buyur yâ Resûlüllah, emrine icabet edip geldim" cevabını verdim.

١٦٢ - بَاب فِي الْرَّجُل يَقُوْل: جَعَلَنِي الْلَّه فِدَاك

٥٢٢٦ - حَدَّثَنَا مُوْسَى بْن إِسْمَاعِيْل، ثَنَا حَمَّاد ح، وَثَنا مُسْلِم، ثَنَا هِشَام، عَن حَمَّاد يَعْنِيَان ابْن أَبِي سُلَيْمَان عَن زَيْد بْن وَهْب، عَن أَبِي ذَر قَال:

قَال رَسُوْل الْلَّه صَلَّى الْلَّه عَلَيْه وَسَلَّم: (يَا أَبَا ذَر) فَقُلْت: لَبَّيْك وَسَعْدَيْك يَارَسُوْل الْلَّه، وَأَنَا فِدَاك.



H A D İ S
K Ü T Ü P / H A N E S İ

Etiketler:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

[blogger]

SELMAN SEVEN

{facebook#https://facebook.com/} {twitter#https://twitter.com/}

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget